fredag 15 november 2013

Kosttillskott

För två veckor sedan när jag fick hemska eksembesvär så kollade jag upp och införskaffade kosttillskott som är bra för huden. Omega 3, hade jag redan sedan tidigare men hade ingen aning om att det var bra för huden. Resten handlade jag på Naturapotek och vanlga Apotek, lätt att införskaffa.
Dessa har jag hemma och tar efter middag varje dag
(förutom Mitt val-Kvinna och Omega 3, för att de tar jag på jobbet till lunch på vardagar)
Dessa två har jag på jobbet på mitt fönsterbräda (notera mina löparskor på andra änden,
hehe ville bara skryta lite granna) Regelbunden träning är också väldigt bra för hyn, det renar kroppen från salt och drick mycket vatten. Måste dock duscha av kroppen direkt efter träningspasset annars kan besvären uppkomma pga svetten.
Grönt te, denna box har jag också på jobbet, gillar egentligen inte smaken av grönt te så jag köpte detta från ÖoB, det smakar mer som svart te och är supergod med suketter och mjölk till. Annars också gott bara som den är. Superbillig och hälsosam. Innehåller mycket antioxidanter, it's good for your skin. Varje dag: 2-3 koppar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar